top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraLovec Herne

Plány do budúcnosti

Herne, chraň nás...

Prepáčte za moju dočasnú lenivosť a neaktivitu. Chcela by som upovedomiť, že to sa zmenilo. Rovnako, sa zmenili aj herné plány a podobne.

Takže čo nás v budúcnosti čaká a neminie.

Herná mapa- onedlho pribudne presnejší popis miest a lokalít. A samozrejme mapa, ktoru sa pokúsim nejako vytvoriť a časom by tu ozaj mohla byť.

Úprava pravidiel- niečo treba rozšíriť, upraviť a podobne.

A samozrejme, mnohé iné záležitosti...

V závere by som poďakovala tým, ktorí tu zostali v hre.

17 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Vraciame sa do hry

Áno, uvedomujem si, že bola z mojej strany nejaká odmlka. V nasledujúcich dňoch, týždňoch nastanú nejaké zmeny. Každopádne som rada za tých, čo tu ostali a poprosila by som ich o udržanie hry nad vodo

Aktuality

Hra prebieha vývojom a tak boli zavedené isté zmeny a boli pripísané kategórie ako hrať a podobne. Snažím sa brať v prioritu poznámky vás hráčov akoby ste hru vylepšili a zlepšili systém hrania. Aktuá

Zháňame postavy

Moemntálne pre hru zháňame hráčov, korí sú ochotní zahrať za nasledujúce postavy, samozrejme, vlastné postavy sú vítané, ale potešili by sme sa postavám, bez ktorých dej nemôže fungovať. Postavy si mô

bottom of page